Sidor

torsdag 30 september 2010

Paus!

Idag har jag tagit en paus i allt vad packning, utredning och allt annat viktigt och spenderat dagen på stan och TunaPark tillsammans med fina Natalia och bara gjort sådana där fruktansvärt tjejiga saker som att sitta och fnissa åt våra pojkvänner, prata om konstiga kroppsliga saker som man bara kan prata med bästa vännen om, fikat, pratat om plastik och andra sätt att fixa det man inte är nöjd med och ja, varit tjejiga. Det är så himla skönt att jag har dig, att vi har hittat tillbaka och att vi kan säga som det är. Ja, jag färgade ögonbrynen på henne idag med, första gången och ja, det blev väl godkänt. Lite kladd och så, men det får hon allt tåla.

Nu var det inte alls det jag tänkte berätta i och för sig utan jag tänkte berätta att jag idag har prövat ett par jeans ut Levi's nya kollektion som är helt underbara. Dom har alltså tänkt till och pratat med och gjort så kallade bodyscans på lite kurvigare tjejer (som jag) och alltså kommit med en kollektion som ska passa oss, and guess what!? They DO! Jag prövade jeansen och blev helt förälskad så så fort pengarna kommit in ska dom införskaffas. Nu vet inte jag hur ni ser ut men ni borde verkligen kolla upp dom!

Nu tänkte jag försöka få lite plugg gjort (uppsatts i matte a, hur knäppt är inte det?) innan det är dags att åka och hämta underbara R från jobbet. Ikväll tänker jag bara kramas, det är lätt att det glöms bort när det händer mycket omkring en och stressen är påtaglig, jag menar, man kan inte bara göka och ge varandra närhet för att det ska bli en bäbis, man måste kunna bara få vara nära varandra ändå. Glöm för fasiken inte det!

Grattis morbror Ingemar och Veronica till lillan! Jag är inte alls avundsjuk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar