Sidor

söndag 19 september 2010

frukost på sängen.

Har jag berättat att jag har världens underbaraste som min egen? Jag förstår inte vad det är med mig idag men jag är så galet trött, vill bara sova och för att jag ska få lite ork och faktiskt vakna till liv kommer underbaraste med frukost på sängen, Oboyen så där ruskigt varm som jag vill ha den och skogaholmisar, en med ost och en med leverpastej. Han är underbar!

Men den här tröttheten, jag vet inte vad jag ska tro, antagligen pms, ganksa säkert pms, ont i svullna boobisar och klarar inte av stekos. Jag vet inte alls. Jag vill hoppas men antagligen är det inget, antagligen så är det min näsa som är morgontrött och resten av min kropp som snart ska börja blöda. Fan, jag orkar inte om det blir en såndär månad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar