Sidor

fredag 17 september 2010

working class hero?

Ett till jobb sökt, jag vet inte vilket i ordningen, men den som säger att ungdomar är lata vet inte hur verkligheten ser ut. Det är så galet påfrestande att behöva sitta och vakta telefonen för att eventuellt kanske få komma in några timmar men det är väl så det går till antar jag. Dom som vill jobba får inga jobb av diverse anledningar (och det är inte brist på engagemang och lathet) och dom som inte vill, dom har ett jobb dom går till och vantrivs på men ändock kvalifikationer för att söka något annat. Nu låter det kanske klyschigt och elakt men förhoppningsvis kanske lite folk kan ta och gå i pension och öppna upp för nya superba förmågor, som mig :P

Annars har jag mest sjukt ont i boobsen, axlarna och känner mig allmänt määh, nu är det inte långt kvar. Ska man se det positiva i det hela så innebär det att jag snart kan åka och lämna prover på sjukhuset och så småningom få träffa en läkare uppe på fertilitetsenheten. Galet nervös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar