Sidor

lördag 25 september 2010

God Morgon

Jag tänkte jag skulle skriva några rader medans R gör sig klar. Idag är det uppe med tuppen som gäller då dagen kommer att bestå av en liten loppisrunda och tapetkikning. Ja, lite tjaffs blev det på morgonkvisten men inget allvarligt, jag fick vara lite bestämt bara men inget ont som inte har något gott med sig, det resulterade i en i och urplockad diskmaskin och laddad tvättmaskin, man kanske ska ta och bli lite sur oftare.
Loppisrunda ja, ja jag vet inte alls vad jag är ute efter, om det är något speciellt men det märker vi när vi väl är där, som tur är det sådär oförskämt billigt och med lite färg kan man piffa upp det mesta.
Jag satt och kikade på lite tapeter igår med, jag har en idé om hur jag vill ha det men jag måste komma iväg och kika på dom irl så att säga. Vi är ganska överens som tur är. Jag vill flytta nu!

Ja, så tänker jag inte låta bli att påminna om min lägenhet igen, en fin 1:a i Nyfors med riktigt kök, badkar, klädkammare, superfräscha vitvaror och väldigt lättmöblerad för 3200,- i månaden. Om någon vill ha den eller känner någon som vill så tveka inte att slå en plingeling eller höra av sig om dom vill komma och kika på den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar