Sidor

onsdag 22 september 2010

trött less och seg? svar ja

idag är också en bra dag, det känns bra att säga. Fick precis mail från indiska att dom valt någon annan till tjänsten, förvånande? Inte ett dugg. Huvudvärk på det, check, fått svar om lägenheter, nej nej, tid till tandläkaren, jajjamen. Yippie vad kul det känns. Ja, jag klagar och gnäller, men jag får göra det idag. Det bara är så. Hatar dagar som startar bra men sen blir mindre bra.
Ja, och på det så är det som vanligt strul med mina kurser så måste ringa NTI i morgon för att rätta till det och säga till dom att jag måste fortsätta låna datorn. Jag tänker fan inte betala 8000 till dom, no way! Ja, glädjen och såpbubblorna från igår är punkterade varenda en och bortblåsta. Idag är jag mest trött.. och låg. Inte nere, ledsen eller arg så på något vis, bara lite låg.. och som sagt trött och seg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar