Sidor

lördag 18 september 2010

The boss

Jag har bestämt mig för en sak. Jag och R ska ju ge det en ny chans att flytta ihop igen och så, och jag tänker fan inte bara sitta ner och vänta på att saker blir gjort. Karlar fattar ju inte alltid vad det är som ska göras. Jag tänker bli en ragata, en riktig ragata som säger till om det är något jag är missnöjd över, som jagar närmaste med sopborsten om det jag vill ha gjort inte blir gjort.
Kanske inte riktigt så men jag tänker absolut inte gå med på alla förhalningar och dylikt längre, det är ju inte jag egentligen. Ber jag om en sak så är det för att jag vill ha det gjort, eller hur.
No more mister nice guy! ;)

Lånad av google

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Klickade mig hit via din länk på FB, och jag kände att jag var tvungen att kommentera.
    Det är otroligt starkt av dig att skriva om allt som du skriver om, om barnlösheten och din starka önskan att få barn. Det är både modigt och väldigt öppet!
    Jag tycker verkligen att vi med barn ska veta hur otroligt lyckligt lottade vi är som har våra barn och att vi verkligen ska uppskatta det livet gett oss!

    Jag hoppas att det går bra med din feritlitetsutredning och att du snart bli gravid, och får behålla din lilla gåva :)

    SvaraRadera