Sidor

tisdag 28 september 2010

Oj oj oj säger jag bara! Lägenheten kom ut i morse och nu ikväll så blir det visning från ungefär halv 7 och framåt. Helt galet vad folk det är som ringer och vill ha min fina lilla etta, men det är skönt, då blir jag av med den. Antagligen kommer jag få helt galna dagar och nada sömn men det är det lätt värt.
Jag har hunnit vara och hälsa på psykologen idag med, sälja av lite gamla skolböcker, tagit en snabb fika med Anders och fyllt i tatueringen. Uppe sen 8 och lär inte komma i säng förens i natt någon gång. Måste höra med R om vi kan sova hemma hos mig så jag kan packa.

Ja, det här blev en liten andpaus mitt i allt stressanda i alla fall och nu är det iväg igen för att skjutsa R till jobbet, åka och hälsa på tandläkaren och sedan städa inför visningen/visningarna.. Vad säger man?

1 kommentar:

  1. Jag är så stol över dig vännen.. Du sköter allt så bra och håller humöret på topp för oss båda. Får lite dåligt samvete över att jag "bara" är på jobbet och inte kan hjälpa dig. Du kommer bli världens bästa sambo och mor. Älskar dig // R

    SvaraRadera