Sidor

lördag 25 september 2010

Oj, god morgon, jag somnade visst. Ja, vi var nog allihopa helt slutkörda efter dagen stå i. Ett fint litet slagbord, några örngott, servetter, en duk och en skål blev det i alla fall. Det var väldigt dåligt idag. Jag vet inte om jag skrev det heller med vi pratade lite med katthemmet också. Usch vad hemskt det är hur vissa behandlar djur, helt vidrigt!

Det blir inge Kultiration på filial ikväll i alla fall, jag vill supergärna men det känns så himla avancerat. Jag vet inte, jag börjar väl antagligen bli gammal, och jag kommer säkert ångra mig i morgon men jag orkar inte stå och köa, orkar inte med fulla människor idag så jag hoppar den här gången. Jag åker hellre hem och börjar att montera ner min lilla etta och goesligosar med missekissarna i stället.

Ja just, på månad är det in på provtagning som gäller, inte alls många dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar