Sidor

måndag 20 september 2010

måndag kväll och tankar till alla i min omgivning!

Jag måste börja med att ge min vackraste underbaraste syster en länk, hon vet var hjärtat sitter! Sen måste jag fortsätta med att skicka varma läkande kramar och påfriskningar till dig som var med om dramat i helgen.

Så, nu är det viktiga avklarat. Dagen har spenderats med Jonna på stan och TunaPark, vi behövde prata av oss. Om falskhet och osäkerhet. Det finns folk också finns det folk, men du vet vad jag säger snuttan, starkare än ord! Men nu var det inte det (tankarna flyger runt i huvudet just nu). Vi var som sagt på TunaPark. Fy i helvete vad mycket söta bebis/barn-kläder det finns nu. Varför är jag så dum att jag tittar på dom? Säg det. Men det gör ont i mig, jätteont. Prata med fina N idag med. Jag ljuger om jag säger att det inte gör lite ont, för det gör det, massor! Jag kunde inte styra kroppen utan började skaka när du berättade. Livet är bara så orättvist. Inte för att du inte skulle berätta, det skulle du absolut och jag frågade. Jag förstår dig och det beslut du tog, absolut men det är precis som du säger själv, det händer dig men inte oss andra ;) Jag är bara glad att vi kan prata om sådana här saker ändå, trots allt. Jag vet, skitlarvigt att ta det här här och bla bla bla bla men det kom över mig nu som en våg och jag skriver lättare vad jag menar. Orden är så svåra att få fram ibland. Jag är ändå glad att du är min vän!

Kärlek till alla de mina!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar