Sidor

onsdag 15 september 2010

onsdag

Fortfarande krasslig vilket betyder att jag fått nada gjort idag. Ja, febern är bättre men hostan lika illa. Dagen har alltså spenderats i sängen spelandes sims2 (ja och dom där simmarna är det minsan inga problem med nånting för). Söta bästaste lillasyster är här med, hon ville träffa sin bästaste syster efter skolan. Så det blev alldeles för stark köttfärssås till middag lagat av karln men vad gör väl det, lite vitlök har väl ingen dött av.

Jag har däremot kommit fram till att jag antagligen ska börja käka Glandin25 igen men ja, jag är en smula orolig för det. Sist jag åt det blev jag visserligen gravid men fick också mitt utomkveds då och med tanke på att jag ska in på besök hos tant doktorn snart på fertilitetsenheten så vet jag inte om jag ska hålla på att trixa en massa. Det är i och för sig inte ens säkert att jag har ägglossning som vanligt folk. Ja, nu är det ju inte säkert att det har med någonting att göra men ändå, ibland är längtan antagligen lite större än förnuftet. Ja, jag känner mig aningen bitter idag, men det beror antagligen på viruset, tonårsviruset som jag kallar det för. Vad ska jag annars döpa det till med tanke på att det antagligen kommer från systers skola?!
I morgon vankas tvättning och städning hemma hos mig.
Bild från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar