Sidor

tisdag 21 september 2010

såpbubblor i själen

Nu är jag vuxen på riktigt, jaja, skitfjantigt kanske ni tycker men vafan, det är asstort för mig. Jag kommer snart få min första lön. Min allra första lön någonsin och det är så jävla stort. Visserligen bara efter en helg men ändå, det är major! Dom ringde idag för att få mina uppgifter och så till lönespec och insättning och för att fråga om jag kan jobba ett till pass. Jag är så lycklig, såpbubblor i själen verkligen!

Jag träffade världens sötaste lilla valp idag med.Bella, Eén leonberger/pyreneé. Helt underbar och jag har alltid sagt det, ska jag ha en vovve så ska det vara en stor fluffig. Jag hade en leonberger när jag var liten och dom är bara så wonderful! Det är min framtids drömhund, eller ja, jag ska ha en, när jag har mitt hus på landet, våga vägra hund i lägenhet, speciellt stora vovvsingar!

Men i alla fall, jag ska snart få min första LÖÖÖÖÖN!!!!

Ja, mötet hos psykologen gick också kalasbra, har inte känt mig så upplyft på länge, det här är en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar