Sidor

torsdag 6 januari 2011

oro i natten

Gud jag är nervös, jag är så himla nervös och kan inte sova. Magen värker och det gnolar i bröstkorgen. I morgon ska jag jobba första dagen efter juluppehållet och jag vet inte om jag klarar av det efter missförstånden som blev innan jul. Tänk om jag inte alls kommer att få jobba mer nu än dom här veckorna som är inplanerade, hur går det då? Hur kommer det gå med alla läkarbesök eftersom jag behöver ha ledigt då? Kommer det vara okej? Förvisso vet dom att vi planerar barn men ändå. Ja, och hur kommer det gå med den nya butikschefer, kommer hon vilja ha kvar mig, kommer hon ha samma "plan" som den nuvarande? Jag är så himla nervös och borde egentligen sova.. Bara några timmar kvar nu och dom där råttorna i bröstet som inte märkts av på länge gör sig påminda igen
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Vet inte hur dom ser på läkarbesök, men när man jobbar ska man ju försöka få tider som inte är på arbetstid. Kan se illa ut tyvärr för dom om du ska ta ledigt eftersom du inte jobbar så pass mycket och har tid innan jobbet ev. efter..
    Däremot är det bara försöka visa tydligt att du verkligen vill vara kvar och jobba på när du är där och hålla tummarna för att dom vill ha kvar dig. Hoppas det går bra i alla fall, vi får prata i telen sen.

    SvaraRadera
  2. Håller med Natalie här uppe, försök att få tider till läkaren då du inte jobbar. I den mån det går såklart :)

    Sedan vill jag också tacka så mycket!
    Det är sannerligen en mirakel, det är alla barn och jag hoppas av hela mitt hjärta att ni snart får erat mirakel :)

    SvaraRadera