Sidor

måndag 3 januari 2011

Long time..

Nu var det länge sedan. Jag vet att jag lovade att.uppdatera med bilder på vårat julpyntade hem osv men liksom jag här ni säkert märkt att jag inte är så bra på det där och nu är julen snart slut. Julaftonen som spenderades hemma hos oss blev jättemysig med svärföräldrar, svåger och lillasyster. God mat och massa skratt som det ska vara.

Tid i bilen här det också blivit eftersom det inte är någon jul utan att ha hälsat däruppe. Mitt fina vackra Norrland! Bebisar har det snosats på och andra kramats på. Ett och annat hus här också inspekterats. Ja det här varit full färg men ändå semester från vardagen och alla tankar. En välbehövd paus.

Nu är det hemfärden kvar och några timmar i bil men först ett stopp hos lilla pappa och se vad som hänt i deras hem. Understiger tills jag kommer hem och vi ses nästa gång tänker jag bjuda på vackra vinterbilder "där uppifrån"

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar