Sidor

fredag 14 januari 2011

Grattis på födelsedagen till mig!

Idag fyller jag år, hela 22 år. Fan, 22 år sedan det var den där vackra vinterdagen. Jag är bara för awseome! Planen var att åka upp till pappa i Järvsö men det blidde inte så och nu sitter jag här heeeelt ensam. BUHU! Har i alla fal varit iväg en sväng och grejat lite och när jag kom hem låg det ett fin paket från världens bästa Jonna innanför dörren. En jättefin liten anteckningsbok från Miljögården. Fina fina Jonna vet vad vännen önskar sig.

Min telefon funkar inte för tillfället så därför är jag så modig att jag istället skriver här att alla som vill komma och fika är hjärtligt välkomna! Med eller utan paket, haha!

Nu ska det röjas lite, började plocka ner julen igår och har lite kvar, typ sovrummet, sen måste jag hitta någon plats att förvara allting då det är någon sate som stulit vårat förråd *morrar*.

Nä men som sagt, kom och fika, I have cookies!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar