Sidor

söndag 30 januari 2011

årets lätt bästa helg!

Detta kan komma att bli just det, årets lätt bästa kväll. Från att i fredags vara helt confused över vad jag ville och tänkte till att få en underbar kväll med min älskade R nere på Grappa. Det var så välbehövligt och sååå länge sedan vi kunde slappna av och vara ett par i sina bästa år utan tankar på utredningar, hem, ekonomi och allt sånt där annat som annars tar upp våran tillvaro. Det blev inte sämre heller att fina N stod i baren och jag lät henne öva på lite mysiga cocktails.
Det blev en vinglig promenad hem men så himla mysig. Tänk att vi kunde gå hem tillsammans efter vi varit ute, GÅ! Vad som hände sedan ska vi inte tala om ;)

Kvällen i natt har också varit så galet underbar. Efter en storhandling (som var den bästa på länge) så lagade vi god mat, svåger var här och det var allmänt trevligt. Jag och N hade bestämt sedan länge att vi skulle gå ut och ta en drink eller två just ikväll men ingen av oss hade speciellt mycket lust så i stället tog hon med sig sin sambo och kom över på en kaffe och Baileys. En kopp kaffe med Baileys resulterade i kaffe och whiskey för dom vilket senare ledde till mer Baileys, vin och så vidare. Helt galet mysig kväll och det går inte med ord att beskriva hur skönt jag tyckte det var att umgås alla fyra. Ja, det är en knasig historia i sig vad det handlar om, men det är så lättande. Det blev i varje fall massa skratt och en och annan tår från oss damers sida. Ja, vi gör sånt när vi skrattar. Så nu har jag lite kramp i magen och ett snurrigt sinne så sängen kallar.

I morgon står rensande av R's garderob på schemat och senare iväg till N för att kika på massa gamla bilder från "the old days" och kaffe.

Som sagt, årets lätt bästa helg!

1 kommentar:

  1. Galet mysig kväll! Fler såna måste det bli. Antingen hos er eller oss :) Kim tyckte det var lite synd att han var så trött som han var, men de blir bättre nästa gång ;)

    SvaraRadera