Sidor

måndag 17 januari 2011

Min mens kommer att komma vilken dag som helst, i alla fall enligt kalendern, men jag känner inget; inget pms. Däremot blev jag runt klockan 2 i natt blev jag så sugen på pannkis så älskade R fick ställa sig och göra pannkakassmet. I dag på jobbet sa det pang så blev jag supersugen på en frisco från Max. Ja, också är jag trött, jättetrött och känner mig liiite liiite påväg att gråta hela tiden..

Nu kan man ju tycka att det där är lite pmsigt men jag brukar kunna bli elak, riktigt elak och fruktansvärt lättretlig när det är time.. Antagligen är det ingenting, jag tror verkligen inte det på riktigt (men ändå eftersom jag nästan är helt säker att vi träffade ägglossningen) utan tror mer på att det är min kropp som känner på sig vad som komma skall med spolningar och allting.

Ja, ingen som har lust att fixa den där friscoburgaren nu då?

1 kommentar:

  1. Håller en tumme för dig.. Kommer att ha dig en massa i tankarna nu, vill ju så gärna att ni ska få ert lilla mirakel :)

    SvaraRadera