Sidor

måndag 17 januari 2011

Först till den anonyma om vem som vill jobba en söndagkväll; hellre söndagkväll än vilken annan kväll i veckan som helst!

Men nu var det inte det jag skulle prata om. Ni som hänger med vet säkert att jag just nu har en typ timanställning på Hemtex här i Eskilstuna. Hemtex pysslar med hemtextil och möjligtvis lite accessoarer till det, det är alla med på? Vad har Matilda gjort idag då? Ja, självklart sålt en del hemtextil som sig bör men jag har också målat stegar. 1½ faktiskt. Vad tusan ska en textilbutik med en egenmålad stege till? Ja, det kan jag inte säga men jag lovar att det kommer bli läääckert!

Nu ska jag funderar på hur tusan jag kan lyckas göra någon enkel snabb mat med så enkla medel och lite kolhydrater som möjligt, några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar