Sidor

fredag 21 januari 2011

fy fasiken vad jag har varit duktig idag! En rejäl grovstädning av köket har jag lyckats åstadkommit idag efter en helmysig dag på stan med Natalia. Hon gav mig dessutom ett par superfina skor, en ny toasits fick jag med mig hem och en till kruka. Ja, grovstädningen. Det började med att jag skulle torka av under skåpet där kaffebryggaren står. Det ledde till att skåpen blev avtorkade ovanp (uäck!) och vidare till spisen och ugnen. Ja, ugnen fick sig en rejäl genomkörare, till och med luckan skruvades isär till molekyler och skurades av. Nu ser man in i den! Ja, alla skåp blev självklart avtorkade.

Denna städmani får mig att ana att mensen är på g. Jag blir alltid helt städgalen när det är time. Det onda börjar dessutom smyga sig på och älskling säger att jag blir kall i svanken innan och det är jag nu. Jag kan inte låta bli att bortförklara det med att jag har suttit konstigt när jag städat, haft en kort linne på mig och därför blivit kall och ja och lite ont skulle väl inte vara så konstigt om jag hade/fick.. Jag kan inte låta bli att hoppas samtidigt som jag skyller den sena mensen på att det är mycket nu..

Nä, jag måste försöka sova nu och sluta tänka på allt det här. Börjar jobba i Tuna 9 till 11.30 ungefär sedan vidare till City 12 till 17. Jejj, pengar till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar