Sidor

tisdag 20 september 2011

Tack och hej leverpastej

Som ni kanske har förstått så har jag inte bloggat på länge. Jag har nämligen tagit beslutet att inte fortsätta eller ta en jättepaus, det beror på hur man ser det :) Kanske tar jag upp det kanske inte. Detta pga mitt tappade intresse och framförallt brist på tid. Jag kommer inte ihåg, jag har annat för mig och jag vet inte vad jag ska skriva. När vi gick igenom utredningen så var det något specifikt men jag vill inte bli ännu en gravidblogg så jag säger tack och hej leverpastej för mig. Kanske dyker jag upp någon annan stans en annan tid men för nu så..
Jag kommer dock låta bloggen finnas kvar så läsa kan ni ändå :)

3 kommentarer:

  1. Svar: Jag hittade den på gekås nere i ullared! en bra bit att åka för en pläd hihi :D

    SvaraRadera
  2. hej! Läste just en länk om skengraviditet, där du skrev 2008. Följde din länk hit, och jag måste bara gratulera till att du äntligen fått en liten bula!!! Jag och min sambo fick vänta länge på vårt första barn och nu vill vi ha ett till, men det låter oxå vänta på sig...Hoppas allt går bra för er! //Petra

    SvaraRadera