Sidor

fredag 19 augusti 2011

Gravidblogg?

Nu är det väl egentligen meningen att jag ska ändra det här till en gravidblogg eftersom det gick alldeles av sig själv dör oss tillslut. Sanningen är dock den att jag har inte en jäkla aning om vad jag ska skriva! Det är stopp. Skrivkramp liksom. Har ni några förslag? I och med att det är en "nystart" här så skulle lite tips och ideér inte alls sitta fel.

Tillsvidare får ni en bild på magen.. Jag tror nog att det faktiskt växer en filur där inne!

14 fulla veckor

3 kommentarer:

  1. Stort grattis!! Kram :-)
    / Tuula

    SvaraRadera
  2. Finaste lilla magen! Så stor den är redan :)
    Ett tips är att skriva om de olika veckorna du går in i, det gjorde ju jag. Skrev ner info om vad som hände med bebis och mamman och hur jag själv mådde och kände mig :)
    Det är jätteroligt att ha själv sedan och gå tillbaka och läsa!

    Kram på dig!

    SvaraRadera